FAQ

Meest gestelde vragen

  • Waar zijn jullie producten van gemaakt?
    Producten van Swoods zijn gegarandeert van de beste kwaliteit. Onze tandenborstel bestaat uit 96% afbreekbaar materiaal. De houder en verpakking is 100% afbreekbaar. De borstel en houder bestaat uit bamboe, dit is één van de meest duurzame materialen op onze wereld. Het verpakking materiaal is van kraftpapier, dit zijn resten van eerder gebruikt papier.
  • Hoe werkt SwoodsService?
    SwoodsService werkt als volgt:
    1. Kies hoe vaak je de SwoodsBrush wil ontvangen.
    2. We e-mailen 2 dagen voordat de incasso plaatsvindt of je wil stoppen of doorgaan. Zo ben je altijd in controle.
    3. We schrijven automatisch € 9,00 van je rekening af en we sturen 2 SwoodsBrushes op naar het adres die je hebt opgegeven.
  • Wat is jullie levertijd?
    Voor 16:00 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden. In Nederland zal onze partner PostNL de volgende werkdag het pakket afleveren. In België zal dit 1 - 2 werkdagen in beslagnemen.
  • Hoe kan ik mijn SwoodsService stopzetten?
    Jij bent in controle. Het stopzetten van je SwoodsService kan op elk gewenste moment. De snelste manier is door in te loggen in je account omgeving en je SwoodsService op 'pauzeren' te zetten. Ook is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Dan zullen wij deze handeling voor je uitvoeren.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De kosten voor verzending in Nederland bedragen € 1,99. Verzendingen in België € 2,99.

Over onze producten

  • Waar zijn jullie producten van gemaakt?
    Producten van Swoods zijn gegarandeert van de beste kwaliteit. Onze tandenborstel bestaat uit 96% afbreekbaar materiaal. De houder en verpakking is 100% afbreekbaar. De borstel en houder bestaat uit bamboe, dit is één van de meest duurzame materialen op onze wereld. Het verpakking materiaal is van kraftpapier, dit zijn resten van eerder gebruikt papier.
  • Waarom hebben jullie gekozen voor bamboe?
    Bamboe is geheel afbreekbaar en dus niet milieuverontreinigend. Het is de snelst groeiende plant ter wereld en we gebruiken slechts 1% van wat er beschikbaar is. Er zijn bamboe soorten die een meter per dag groeien! Hierdoor kan het dus veel vaker geoogst worden waardoor het een ecologisch verantwoord product is. Meer weten? Lees ons blogartikel 'Waarom een bamboe tandenborstel?'
  • Hoe kan ik mijn tandenborstel het beste onderhouden?
    Tussen de poetsbeurten raden we aan om je tandenborstel op een droge plek te bewaren.
  • Wat kosten jullie producten?
    Voor een starterset betaal je € 10,50. Voor een losse tandenborstel € 3,99.

Over SwoodsService

  • Hoe werkt SwoodsService?
    SwoodsService werkt als volgt:
    1. Kies hoe vaak je de SwoodsBrush wil ontvangen.
    2. We e-mailen 2 dagen voordat de incasso plaatsvindt of je wil stoppen of doorgaan. Zo ben je altijd in controle.
    3. We schrijven automatisch € 9,00 van je rekening af en we sturen 2 SwoodsBrushes op naar het adres die je hebt opgegeven.
  • Wat kost SwoodsService?
    SwoodsService is een stuk goedkoper dan een losse SwoodsBrush. Je betaald € 4,50 per borstel, maar je moet er wel 2 afnemen. In totaal betaal je dus per levering € 9,00 incl. verzending.
  • Waarom moet ik kiezen tussen 2, 4 of 6 maanden?
    Duurzaamheid staat op de eerste plaats. Daarom hebben we ervoor gekozen om het aantal verzendingen zo laag mogelijk te houden. Dit betekend dat we minder verpakking materiaal hoeven te gebruiken en dat er minder machines aan het werk moeten om de pakketjes te sorteren.
  • Ik heb een product gekocht, maak ik dan ook gebruik van SwoodsService?
    Dat hangt ervan af of je dit geselecteerd hebt tijdens het bestelproces. Standaard selecteren we de optie zonder SwoodsService. Als je hier niet zeker van bent kun je inloggen en checken of SwoodsService actief is. Heb je het perongeluk gedaan dan kun je het elk moment stopzetten.
  • Waarom zou ik kiezen voor SwoodsService?
    SwoodsService is in leven geroepen om je te ontzorgen. Veel mensen poetsen te lang met hun tandenborstel omdat ze vergeten deze te vervangen. Hierdoor worden je tanden niet meer goed gereinigd.
  • Kan ik ook een product kopen zonder gebruik te maken van SwoodsService?
    Ja, dat is heel gemakkelijk. Kies tijdens het afrekenen dat je geen gebruik wil maken van SwoodsService. Deze optie is standaard geselecteerd.
  • Wanneer ontvang ik de volgende levering?
    De exacte datum kun je gemakkelijk terugvinden in je account omgeving. Hiervoor hoef je alleen in te loggen. Daarnaast sturen we ook e-mails om je op de hoogte te brengen van de volgende levering. Dit doen we 2 dagen van te voren.
  • Hoe kan ik mijn SwoodsService stopzetten?
    Jij bent in controle. Het stopzetten van je SwoodsService kan op elk gewenste moment. De snelste manier is door in te loggen in je account omgeving en je SwoodsService op 'pauzeren' te zetten. Ook is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Dan zullen wij deze handeling voor je uitvoeren.

Account

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    Als je wil inloggen in je account dan vind je onder het formulier een link met 'wachtwoord vergeten?' Volg de stappen om je wachtwoord te resetten. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.
  • Waar kan ik mijn adres gegevens wijzigen?
    Dit kan in je mijn account omgeving onder 'accountgegevens'.

    Let op: dit is het adres waar we je SwoodsService naartoe versturen. Ter beveiliging sturen we altijd een bevestiging per e-mail als je adres gegevens zijn gewijzigd.

Verzending

Betaling

Retourneren

Algemene voorwaardenPrivacyVeilig betalen met iDEALBancontact